[В разработке] Besiege [L] [ENG / ENG] (2015) (0.66.0-7835) [GOG]

Страницы:  1

Ответить
Автор
Сообщение

intellect

Стаж: 13 лет 8 месяцев

Сообщений: 42340


intellect · 12-Дек-16 00:06 (1 год 6 месяцев назад, ред. 29-Апр-17 13:13)

Besiege [In Dev]
Дата выхода: 29 января 2015 ЭТА ИГРА НАХОДИТСЯ В РАЗРАБОТКЕ
Жанр: Симулятор, Стратегия, Sandbox
Разработчик: Spiderling Studio
Издатель: Spiderling Studio
Платформа: Windows
Версия: 0.66.0-7835
Тип издания: Лицензия
Релиз: GOG
Язык интерфейса: английский
Язык озвучки: английский
Таблэтка: Не требуется
Системные требования:
  1. Минимальные системные требования - Windows: XP (SP3) / Vista / 7 / 8 / 10
  2. Процессор: двухъядерный, 2,5 ГГц
  3. Оперативная память: 3 ГБ
  4. Видеокарта с 512 МБ видеопамяти
  5. DirectX: 9.0c
  6. Место на диске: 1 ГБ
  7. Мышь, клавиатура
Описание:
Besiege is a physics based building game in which you construct medieval siege engines and lay waste to immense fortresses and peaceful hamlets.
Besiege — стильная физическая головоломка-конструктор, в которой игрок будет строить осадные машины и уничтожать ими различные объекты и вражеских солдат. Полная разрушаемость, режим песочницы, кампания для прохождения, множество строительных блоков для создания самой смертельной машины и многое другое ожидает Вас в Besiege, дебютной игре небольшой английской студии Spiderling.
Дополнительная информация:
особенности: одиночная игра - в разработке — бонусов для игры нет
forumBesiege - In Development TrailerСайтSteamWikipedia
  1. также играйте в The Last LeviathanPoly BridgeScrap Mechanic...
    похожие игры
  2. список игр и раздач от GOG.com (Windows)
Наличие/отсутствие рекламы:
нет
Порядок установки
  1. Установить игру setup_besiege_0.66.0-7835_(64bit)_(21183).exe
  2. ?
  3. Играть!
Скриншоты
Список изменений
  1. Patch 0.66.0-7835 (5th June 2018)
    - The Linux version will be updated as soon as possible
    ADDITIONAL CONTENT
    - New Key Mapper Implementation
    CHANGES
    - Improved Transform Lerp’s precision for clients
    - Reloading now informs the client as to which type of ammo was used.
    - Implemented internal logic to exclude certain entities from Enter/Exit trigger events.
    - Streamlined GetSimEntity with IDs.
    - Randomize event now targets multiple objects.
    - Randomize event now generates a single random value as opposed to generating a new random value for each target.
    FIXES
    - Grabbers with “Grab Static Only” now works correctly
    - Fixed physics discrepancy with Grabbers in invincibility mode.
    - Fixed soft-lock caused by clients leaving while the Timescale was 0.
    - Fixed ‘Brace cube’ visual flickering and improved shadows.
    - Fixed issue that prevented the ‘Limited Machine Selection’ window from opening when the option was enabled.
    - Fixed graphical interface issue in the Network Settings.
    - Fixed issue with Level Editor tools.
    - Fixed various problems with ‘Filebrowser’
    - Fixed problem where projectiles wouldn’t despawn on clients.
    - Fixed Cannon Block stabilization and fire rate.
    - Fixed ammo and reload types not networking when changed by clients.
    - Fixed issues with finding links on large modded creations.
    - Fixed reset entity trying to reference itself in consecutive events
    - Fixed resetting multiple times causing duplicate entities.
    - Fixed ‘isDestroyed’ checks for entities when transforming.
  2. Patch 0.65-7578
    Additions:
    - Added 2 new campaign levels to Valfross
    - Added a LAN option to joining and hosting servers in Multiverse.
    Fixes:
    - Made only intended objects show up in thumbnail generation for levels and machines.
    - Networking connections will now be recreated when joining/hosting.
    - Fixed Advanced Building's unlinked global translate and rotate single step by clicking.
    - Fixed an issue with copying block mapping data.
    - fixed jittery Lerped Transform event on none physics enabled objects at lower timescales.
    - fixed error from opening a level with a name that is 1 letter long.
    Changes:
    - Overhauled the file browsing system for levels, machines and skins
    - Wing block updated visual
    - Wheel block updated visual
    - Grabber block updated texture
    - Flying Block updated visual
    - You can now use the ESC button to close the Multiverse screen
    - Wheel, Propeller, Small Propeller, Wing, Slider, Grip Pad, Small Wheel, and Larger Unpowered Cog now all show slightly being affected by freezing
  3. Patch 0.6.2-7336
    Additions:
    - Added "Basic", "Advanced" and "Built with Mods" machine tags
    - Added extra security to ToggleBT::Set
    - Added message data length verification to some of the network message processing code
    - Re-added fire avoidance by default.
    Fixes:
    - Fixed Scaled Rocket Center of Mass
    - Calls proper update methods after resetting machine rotation
    - Fixed NREs after auto removing brace
    - Fixed MyBounds for modded blocks
    - Fixed weird edge case where the machine middle calculation couldn't find the starting block
    - Fixed NRE edge case when last selected entity is null
    - Added nullchecks to Entity transform tools in case one of the entities is (currently being) destroyed
    - Deleting and duplicating now uses the transform caching system
    - Fixed machine rotation stepping
    - Center of Mass updates correctly when build zone is moved
    - Machine tools gizmo now uses AddPieces centerOfObject instead of MachineCenterPos (latter doesn't update while machine is calculating clusters)
    - Fix for the StructuralPhysJoint in MP because of a prolonged FixedUpdate when a lot of wheel are involved
    - Fixed purple smoke from 3 AI prefabs
    - Undoing machine move now correctly updates the gizmo
    - Fixed SoundOnClick and CanonBlock trying to play a disabled sound source
    - EntityLogic::UpdateLogic now checks if the current event is within the events range
    Changes:
    - Made rotate tool more sensitive
    - Deselects everything when Machine::PostLoad is called
    - No longer processes BlockSelectionTool hotkeys while machine is simulating
    - No longer displays warning message when FireController couldn't be found when receiving douse message on the arrow projectile
    - Revised DouseFire method
    - Now checks isEditingLevel when updating block tool gizmo
    - Nullchecks collider directly instead of first fetching the transform in TriggerSetJoint::ConfigCheckForDoubleJoints
    - Snapping is now based on current position, not the global position
    - No longer tries to flush transform cache in SP when creating undo actions

 Внимание! Патч [ 48.81 MB ] patch_besiege_0.60.0.6437_(17155)_to_0.66.0-7835_(21183).exe
https://www66.zippyshare.com/v/HqdjluhN/file.html отдельно! 
Download
Для скачивания .torrent файлов необходима регистрация
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм
[Профиль]  [ЛС] 

ShameSame

Стаж: 7 лет 11 месяцев

Сообщений: 170

ShameSame · 13-Дек-16 07:57 (спустя 1 день 7 часов)

[Цитировать] 

Разница с http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4995831 какая?
[Профиль]  [ЛС] 

ErG1988

Стаж: 3 года 4 месяца

Сообщений: 1


ErG1988 · 17-Дек-16 22:07 (спустя 4 дня)

[Цитировать] 

ShameSame писал(а):
72020045Разница с http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4995831 какая?
0.04 и 0.4, в чем же разница, 0.4 и 0.40
[Профиль]  [ЛС] 

intellect

Стаж: 13 лет 8 месяцев

Сообщений: 42340


intellect · 21-Янв-17 19:22 (спустя 1 месяц 3 дня)

[Цитировать] 

Внимание! Торрент обновлён, добавлена версия 0.42b > 0.4.
[Профиль]  [ЛС] 

Mart1z

Moderator

Стаж: 9 лет 9 месяцев

Сообщений: 4338

Mart1z · 22-Янв-17 14:17 (спустя 18 часов)

[Цитировать] 

ShameSame писал(а):
72020045Разница с http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4995831 какая?
Здеся гог.
[Профиль]  [ЛС] 

Mexicusss

Стаж: 8 лет 1 месяц

Сообщений: 248


Mexicusss · 07-Фев-17 00:43 (спустя 15 дней, ред. 07-Фев-17 00:43)

[Цитировать] 

А подскажите, плиз, еще "песочницы" с физикой (кроме перечисленных в описании и Crazy Machines).
[Профиль]  [ЛС] 

kasha1232

Стаж: 4 года 7 месяцев

Сообщений: 6


kasha1232 · 29-Апр-17 13:08 (спустя 2 месяца 22 дня)

[Цитировать] 

Mexicusss писал(а):
72431395А подскажите, плиз, еще "песочницы" с физикой (кроме перечисленных в описании и Crazy Machines).
Apparatus на Android. Есть еще Principia, но она чет не оч
[Профиль]  [ЛС] 

[email protected]йник

Стаж: 2 года

Сообщений: 2


[email protected]йник · 29-Май-17 13:47 (спустя 1 месяц)

[Цитировать] 

обновите, доступна версия 0.45
[Профиль]  [ЛС] 

DemonikD

Moderator gray

Стаж: 9 лет 1 месяц

Сообщений: 5247

DemonikD · 03-Июн-17 16:14 (спустя 5 дней)

[Цитировать] 

Торрент перезалит 03.06.2017, дистрибутив обновлен до 0.45
[Профиль]  [ЛС] 

thalathin2203

Стаж: 3 года 9 месяцев

Сообщений: 2


thalathin2203 · 30-Июн-17 21:36 (спустя 27 дней, ред. 17-Июл-17 22:03)

[Цитировать] 

Упорно не запускает. Выдает ошибку failed to initialize direct3d. При этом у меня directx 11. Не могу понять, в чем проблема
Upd: ошибка найдена. Почему-то комп до перезагрузки не хотел работать корректно
[Профиль]  [ЛС] 

waryah72

Стаж: 2 года 4 месяца

Сообщений: 5


waryah72 · 02-Сен-17 16:41 (спустя 2 месяца 1 день)

[Цитировать] 

Забавная игрушка, но для этого жанра неудобный конструктор это приговор.
[Профиль]  [ЛС] 

ZOOM_73

Стаж: 1 год 6 месяцев

Сообщений: 2


ZOOM_73 · 21-Сен-17 19:58 (спустя 19 дней)

[Цитировать] 

Игра,можно сказать заканчивается на 12 уровне. Т.к его никак не пройти ( Все делал правильно! )
[Профиль]  [ЛС] 

<GTAtor>

Стаж: 7 лет 3 месяца

Сообщений: 2

<GTAtor> · 26-Окт-17 10:25 (спустя 1 месяц 4 дня)

[Цитировать] 

доступна версия 0.45a, неплохо бы обновить
[Профиль]  [ЛС] 

intellect

Стаж: 13 лет 8 месяцев

Сообщений: 42340


intellect · 26-Окт-17 10:31 (спустя 5 мин.)

[Цитировать] 

<GTAtor> писал(а):
740917050.45a
В GoG такой ещё нет.
[Профиль]  [ЛС] 

arcade00

Стаж: 10 лет 7 месяцев

Сообщений: 570

arcade00 · 09-Дек-17 19:18 (спустя 1 месяц 14 дней)

[Цитировать] 

На Linux вон 0.60 появилась сегодня )))
[Профиль]  [ЛС] 

intellect

Стаж: 13 лет 8 месяцев

Сообщений: 42340


intellect · 19-Дек-17 17:02 (спустя 9 дней)

[Цитировать] 

скрытый текст
intellect писал(а):
72012347382.9 MB  ·  ACD490ED31F4367E8EFC496ED52A8A56393C1E16
setup_besiege_0.45_(11436).exe 382.91 MB 401517936
  1. Changelog for Patch 0.45 / (Windows, Linux and Mac) (added 21 April 2017):
    - Adds two new Valfross campaign levels, along with some bug fixes
История изменений
  1. Changelog for patch 0.60.0.6437 / (Windows) / (Mac)
    [Linux Coming Soon]
    Changes:
    - Added Arrows to Timeslider when FPS is low, indicating it should be reduced. (30fps)
    Bug Fixes:
    - Fixed issue T1177 Error caused by Rotating blocks in Sandbox
    - Fixed issue T1176 When evaluating UseSelf, it shouldn't assume there are any targets
    - Fixed issue T1175 TriggerActivate shouldn't be called on the clients
    - Fixed issue T1174 Fixed BraceCode.RemoveBrace error
    - Fixed issue T1169 Reset Event will not run in some cases.
    - Fixed issue T1170 Sometimes players can't switch teams in playlist mode when machine modification is off
    - Fixed issue T1171 Bounding boxes don't always fade correctly
    - Fixed issue T1166 Low FPS caused by IPHostEntry errors (Mac)
    - Fixed issue T1162 Translate (and Rotate) Machine is still available in Playlist mode if it was active before switching
    - Fixed issue T1185 Joining players are visible, even if they enter the wrong password
    - Fixed issue T1180 Move into buildzone arrow does not disappear when hovering over it while entering sim
    - Fixed issue T1173 Hashtags in machine/level filename result in very odd behaviour
    - Fixed issue T1172 Mirror tool visual breaks when pressing Alt
    - Fixed issue T1158 Spelling Error In Server Management(edited)
    - Fixed issue Fixed Machine, Level and Folder images not being shown correctly
    - Fixed issue T1196 Physics Tiles break's to easily in MP
    - Fixed issue T1207 Balloon strings are getting out of order
    - Fixed issue T1203 Reload Player wont work if there is a wait event before it is activated.
    - Fixed issue T1195 Zones 15 and 34 say Next Zone instead of Next Island
    - Fixed issue T1194 Flags on campaign map have transparent backgrounds
    - Fixed issue T1190 Triggers with 'hide visuals' off are still invisible in Playlist mode
    - Fixed issue T1186 Red Tents in Zone 24 can't be destroyed with fire.
    - Fixed issue T1187 Tents in Zone 9 can't be destroyed by fire.
    - Fixed issue T1208 Some Blood stays visible
    - Fixed issue T1191 Resetting AI after death doesn't initialize behaviour
    - Fixed issue T1193 NPCs in Sandbox can't be set on fire or killed by arrows
    - Fixed issue T1205 Joining another game while hosting causes occasional crash
    - Fixed Mac crashing on startup
    - Fixed nre from walls and wind.
    - Fixed next zone button not working
    - Fixed blood z-fighting
    - Fixed case where rotating host machine sporadically would cause a slight desync in machine rotation
    - Fixed OnDeactivate not running correctly in relation to wait and TransformEvents
  2. Changelog for Patch 0.60 (added 12 December 2017):
    ** Windows & Linux - macOS coming soon **
    - Adds Multiplayer - You can find more information about this feature here.
    - Adds Level Editor - You can find more information about this feature here.
Добавлена новая версия.
[Профиль]  [ЛС] 

skitalets36

Стаж: 6 лет 1 месяц

Сообщений: 60


skitalets36 · 31-Мар-18 18:47 (спустя 3 месяца 12 дней)

[Цитировать] 

Прикольная, но трудно разобраться, всё по-ненашенски....
[Профиль]  [ЛС] 

tvoron

Стаж: 7 лет 11 месяцев

Сообщений: 93

tvoron · 16-Апр-18 15:19 (спустя 15 дней)

[Цитировать] 

вроде новей версия есть или я ошибаюсь?
[Профиль]  [ЛС] 

Gridor

Стаж: 11 лет 1 месяц

Сообщений: 58

Gridor · 30-Апр-18 03:13 (спустя 13 дней)

[Цитировать] 

крайняя стабильная 0.65.0 - 7580
[Профиль]  [ЛС] 

rapmanish

Стаж: 7 лет 9 месяцев

Сообщений: 34

rapmanish · 22-Май-18 06:43 (спустя 22 дня)

[Цитировать] 

tvoron писал(а):
75189246вроде новей версия есть или я ошибаюсь?
она-то может в природе и есть - но ещё не "разшарена"
[Профиль]  [ЛС] 

intellect

Стаж: 13 лет 8 месяцев

Сообщений: 42340


intellect · 05-Июн-18 18:08 (спустя 14 дней)

[Цитировать] 

скрытый текст
intellect писал(а):
72012347Размер: 808.8 MB | Зарегистрирован: 5 месяцев 17 дней | .torrent скачан: 2,190 раз
Сиды: 43 Личи: 1
808.8 MB  ·  77F40AFF62DA84674B674B33DDEF3C64CDD408BD
setup_besiege_0.60.0.6437_(17155).exe 808.82 MB 848114576
История изменений
  1. Changelog for patch 0.60.0.6437 / (Windows) / (Mac)
    [Linux Coming Soon]
    Changes:
    - Added Arrows to Timeslider when FPS is low, indicating it should be reduced. (30fps)
    Bug Fixes:
    - Fixed issue T1177 Error caused by Rotating blocks in Sandbox
    - Fixed issue T1176 When evaluating UseSelf, it shouldn't assume there are any targets
    - Fixed issue T1175 TriggerActivate shouldn't be called on the clients
    - Fixed issue T1174 Fixed BraceCode.RemoveBrace error
    - Fixed issue T1169 Reset Event will not run in some cases.
    - Fixed issue T1170 Sometimes players can't switch teams in playlist mode when machine modification is off
    - Fixed issue T1171 Bounding boxes don't always fade correctly
    - Fixed issue T1166 Low FPS caused by IPHostEntry errors (Mac)
    - Fixed issue T1162 Translate (and Rotate) Machine is still available in Playlist mode if it was active before switching
    - Fixed issue T1185 Joining players are visible, even if they enter the wrong password
    - Fixed issue T1180 Move into buildzone arrow does not disappear when hovering over it while entering sim
    - Fixed issue T1173 Hashtags in machine/level filename result in very odd behaviour
    - Fixed issue T1172 Mirror tool visual breaks when pressing Alt
    - Fixed issue T1158 Spelling Error In Server Management(edited)
    - Fixed issue Fixed Machine, Level and Folder images not being shown correctly
    - Fixed issue T1196 Physics Tiles break's to easily in MP
    - Fixed issue T1207 Balloon strings are getting out of order
    - Fixed issue T1203 Reload Player wont work if there is a wait event before it is activated.
    - Fixed issue T1195 Zones 15 and 34 say Next Zone instead of Next Island
    - Fixed issue T1194 Flags on campaign map have transparent backgrounds
    - Fixed issue T1190 Triggers with 'hide visuals' off are still invisible in Playlist mode
    - Fixed issue T1186 Red Tents in Zone 24 can't be destroyed with fire.
    - Fixed issue T1187 Tents in Zone 9 can't be destroyed by fire.
    - Fixed issue T1208 Some Blood stays visible
    - Fixed issue T1191 Resetting AI after death doesn't initialize behaviour
    - Fixed issue T1193 NPCs in Sandbox can't be set on fire or killed by arrows
    - Fixed issue T1205 Joining another game while hosting causes occasional crash
    - Fixed Mac crashing on startup
    - Fixed nre from walls and wind.
    - Fixed next zone button not working
    - Fixed blood z-fighting
    - Fixed case where rotating host machine sporadically would cause a slight desync in machine rotation
    - Fixed OnDeactivate not running correctly in relation to wait and TransformEvents
  2. Changelog for Patch 0.60 (added 12 December 2017):
    ** Windows & Linux - macOS coming soon **
    - Adds Multiplayer - You can find more information about this feature here.
    - Adds Level Editor - You can find more information about this feature here.
Добавлена новая версия.
[Профиль]  [ЛС] 
 
Ответить
Loading...
Error